In Pieces

Kontextusukból önkényesen kiragadott párbeszéd-részletek Európa különböző pontjairól. A bejegyzések közti egyetlen kapocs a valóság.

Az övé ez

2008.10.28. 00:38 Lodovik Trema

Lodovik T: Skót vagy. Nincs neked istened.
Chris PT: Dehogynem, söt hívö vagyok.
Lodovik T: Viccelsz.
Chris PT: Matekoztam kicsit. Arra jutottam, hogy Isten létezésére nagyon kicsi az esély, de van. Ha hiszek benne és nem létezik, akkor úgy se tudom meg, hogy tévedtem. Ha viszont létezik, akkor meg megyek a mennyországba.
Lodovik T: Ez csak szerencsejáték. Engem az igazság érdekel.
Chris PT: Mindenkinek megvan a saját igazsága.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inpieces.blog.hu/api/trackback/id/tr61735595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása